SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

MB Denmark ApS
Løversysselvej 1A
DK-7100 Vejle
Danmark

Tel. +45 86 81 80 50
info@marcellobergamo.dk
CVR. NR. 34623805

Generelle betingelser:
Inden der indgås aftale om køb af en vare med dig gøres du i henhold til forbrugeraftalelovens regler herom opmærksom på følgende forhold:

  1. Varens vigtigste egenskaber, som er beskrevet i din ordreoversigt umiddelbart før du betaler for varen.
  2. Den samlede pris for varen oplyses ligeledes ved at trykke på fanebladet for den pågældende vare på teamservice.mbdenmark.dk (se tillige i nærværende betingelsers punkt; ’priser’).
  3. Det er således ikke muligt at fortryde og returnere specialdesignet tøj, da disse køb er bestillingskøb,  jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 3.
  4. At købelovens mangelregler finder anvendelse ved dit køb.


Ingen Fortrydelses- og returret ved bestillingskøb:

Specialdesignet tøj til dit firma/din klub betragtes som bestillingskøb, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 3 og der er således ikke fortrydelsesret på disse køb.
Det er således ikke muligt at fortryde og returnere specialdesignet tøj, da disse køb er bestillingskøb.

Priser:

Alle priser på vores hjemmeside, og dermed også webshop, er angivet i danske kroner og inklusiv 25 % moms. Den gældende pris for en vare er den, som på dagen for bestillingen er angivet på hjemmesiden. Priserne er kun gældende inden for levering til brofaste øer indenfor Danmarks grænser.

Bestilling: 
Når du afgiver en ordre i webshoppen, vil du se en bestillingsbekræftelse på skærmen med dit ordrenummer, navn og adresse, leveringsadresse samt en oversigt over de bestilte varer. Vi anbefaler, at du udskriver og gemmer denne, da den kan være relevant i forbindelse med ombytning eller reklamation. Så snart vi har registreret din ordre, genereres en endelig bestillingsbekræftelse, som sendes til din mail. Denne bedes du ligeledes gemme.

Betaling:
Hos MB Denmark ApS tilbyder vi forskellige muligheder for betaling, så du kan vælge, hvilken løsning der passer dig bedst.
Du vælger betalingsmetode, når du er kommet til Checkout-siden.
Vælg mellem:
- Dankort/VISA Dankort
- MobilePay
Bemærk at forsendelser ikke vil ske, før bankoverførslen er gennemført.

Betaling ved bestillingskøb:
Beløbet til betaling af specialdesignet tøj, trækkes i forbindelse med ordreafgivelsen, da det er et bestillingskøb, hvor varer produceres specielt til dig.

Levering:
Ordrer af teamtøj forventes leveret indenfor 60 - 70 dage fra ordredeadline.
Så snart din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en bekræftelse per e-mail, som informerer dig om din forsendelse samt forsendelsesnummeret. Du vil derefter kunne holde øje med din pakke lige indtil den når frem til dig.


Vi benytter os af Post Danmark.
Hvis du ikke er hjemme, når Post Danmark forsøger at levere din pakke, vil pakken blive bragt til posthuset, hvor du kan afhente den.

Reklamationsret:
Du har 2 års reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du ikke kan påberåbe dig fejl og mangler, der viser sig mere end 2 år efter, varen er leveret. Eventuelle fejl eller mangler ved det modtagne skal påberåbes inden for rimelig tid efter, de er konstateret eller burde være konstateret.

Returnering af varer med fejl og mangler, herunder i forbindelse med reparationer eller ombytning, sker for MB Denmark ApS’ regning og risiko. I forbindelse med returnering skal du oplyse MB Denmark ApS om, hvori fejlen og manglen består.

Ved enhver reklamation skal du medsende en ordrebekræftelse og faktura. 

Du bedes anvende det vedlagte returmærkat. Hermed er alle adresse informationer korrekte.  Du er også velkommen til at genanvende emballagen, som du modtog varen i.

Har du ingen returmærkat, kan du blot bruge adressen: 


Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, beder vi dig ligeledes udfylde returformularen med den korrekte returkode og sende os varen inden for 14 dage efter modtagelsen.

Reparation og omlevering:
Såfremt varen er behæftet med fejl eller mangler, forbeholder vi os retten til at udbedre disse indenfor rimelig tid. Hvis udbedring ikke er muligt, eller vi ikke skønner det hensigtsmæssigt, påtager vi os i stedet at levere en ny fejlfri vare efter modtagelsen af den defekte vare, og at dække dine eventuelle dokumenterede udgifter forbundet med returnering. Hvis hverken reparation eller omlevering er muligt, refunderer vi i stedet købesummen og dine dokumenterede udgifter forbundet med returneringen.

Ansvar:
MB Denmark ApS påtager sig ikke noget ansvar udover det, der fremgår af ovennævnte punkter, og kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader.

MB Denmark ApS indgår alle aftaler på dansk og efter dansk ret. Når du handler på teamservice.mbdenmark.dk gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler såvel som reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. primært Købeloven og Forbrugeraftaleloven.

MB Denmark ApS tager forbehold for trykfejl i priser og varebeskrivelser, pris-, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer samt forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure begivenheder.

Klager over MB Denmark ApS:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til MB Denmark ApS (Att. ONLINE).
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Opnås der ikke en løsning gennem Center for Klageløsning kan en evt. klage rettes til

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Att.: Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35,                                                
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
Mail: kfst@kfst.dk
www.forbrug.dk

By Marcello Bergamo mbergamo.dk